12.06.2011

Freezco

Avui us presente aquesta peça que em fet 4 amics i jo, ells han fet la part sonora i jo la part visual.




Tot va començar aquest estiu cuan vaig filmar/forografiar mes de 77Gb a
San Francisco, aixo son moltes fotos per no traure profit, (no traure profit,
vol dir que jo no trec profit, l'SGAE si, amb el que paguem per canon digital,
que es lo que jode). I be, mentre que visualitzava el material vaig tindre
una idea, canviar el procés.

No dirigir el vídeo, sinó coordinar altra peça que marcaria el resultat, l'àudio.
Considere la musica una bona base per L'animació. A vegades quan no se
com encarar l'animació d'un projecte, em faig un cigarret i pose a tota castanya
algun disc de Drum'n'Bass, Ska o Dub i com per art de màgia, l'animació
comença a fluir. Inclús de vegades, veig animacions que vaig fer fa temps
i recorde quina musica estava escoltant mentre movia keyframes.

El projecte.
El primer (sense contar-me a mi) que va començar el projecte va ser Javi Ceerre
que amb les seves maquinetes va modelar una bona base musical, desprès la gran
sorpresa va ser Rosalia una veueta angelical que li va donar molta calor a la melodia
(i dic la gran sorpresa, per que quan vaig pensar de fer una cançó no pensava que
tendriem la sort de comptar amb una veu aixi de guay), l'ultima part va ser baixar a
Ibi (el meu poble), per a que el Dj.Kromik i Dj.Frankz feren scratch, distorsionaren i
feren el marrano en tal de donar-li dinamisme i un rotllet especial al tema.

Mentre tant jo anava traduint la musica a imatge amb el material que disposava,
seguint la direccio dels meus amiguets els musics sense que ells ho sàpiguen.
Fins que l'ultim ruidito del tema tingues una referència visual.

El que mes m'agradat d'aquest projecte es que cadascú ha treballat amb llibertat
per fer-ho el millor que sabia i q en totes les parts del proces m'ho e passat super
be i espere que els altres integrants també.

Musica: Ceerre
Veu: Rosalia
Remix & Scratch: Pajares y Exceso
Grabació, edició i postproduccio: Juli Martinez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada